איך לרדת 5 קילו בשבוע ?

אתם לפני ארוע ? חייבים לרדת 5 קילו בשבוע ומחפשים בנרות מהי הדרך הכי מהירה לרדת במשקל ב7 ימים. האם באמת קיימת דיאטה כזאת ? מהם השיטות הכי פופלאריות לרדת במשקל בשבוע מבלי לבזבז את הזמן.בדף זה נסקור את השיטות השונות, מהן האלטרנטיבות, ממה כדאי להמנע ואיך להשקיע את הזמן שלנו בתהליך נכון ובריא.

ירידה של 5 קילו בשבוע - האם באמת
ניתן להגיע לזה בשבוע אחד?

ישנן כל כך הרבה תכניות ושיטות שונות ומשונות אשר מציעות דרך לירידה מהירה במשקל בתוך שבוע, אך לפני שנתחיל עם ההסברים, חשוב לציין שרוב השיטות לא עובדות ואלו שכן יגרמו לך לרדת במשקל, ככל הנראה מדובר בשיטות שאינן בריאות ואף במקרים מסויימים יגרמו לך לעלות חזרה את כל ה5 קילו ואף יותר מכך.

מתמטיקה פשוטה – קילו = 7000 קלוריות  5 קילו  5*7000=35000 קלוריות בשבוע

זה אומר שאת צריכה לאבד 35000 קלוריות בשבוע,  האם זה נשמע לך הגיוני ?

תנסי לחשוב כמה קלוריות את צורכת ביום וכמה ויתורים את עושה במהלך היום במטרה לרדת במשקל וזה לא באמת עובד לך אפילו שאת רוצה להפטר רק מה 4-5 קילו האלו שלא עוזבים אותך… אז 35000 קלוריות בשבוע נראה לך שזה יעבוד ?

מהן השיטות הכי פופלריות לירידה מהירה במשקל ?

לפני שנתחיל לספר על השיטות השונות , חשוב להבין קודם כל שאין באמת דבר כזה ירידה מהירה במשקל ( זה לא קסם ), ירידה במשקל צריכה להתבצע בתהליך מסודר, תהליך כזה שהחלטתם שזהו הפעם זאת הפעם שבה אני אשיג את המטרה הזאת…בלי קיצורי דרך, עם מתודה ברורה, מטרה ויעדים.

איך בכל מקרה אפשר לזרז ירידה מהירה במשקל ?

יש המון שיטות שיכולות לזרז דיאטה, אבל ברוב המקרים מדובר בשיטות לא יעילות (שיטות קסם) יכולות להועיל בשלב הראשוני של התהליך אבל בשלב מתקדם יעזרו לך פחות ובחלק המקרים יגרמו אף לעליה מחדש במשקל. 

Call Now Button